Dnes je sobota, 24.február 2018, meniny má: Matej
Čas čítania
3 minutes
Zatiaľ prečítané

Feeling Good – Volvo Cars a Avicii majú dobrý pocit z budúcnosti

júl 01, 2015 - 08:44
Švédsky výrobca automobilov Volvo Cars a švédsky dídžej Avicii začali spolupracovať a výsledkom je spustenie celosvetovej kampane značky s názvom Nový začiatok. Oslavujú ňou svoje spoločné švédske korene v podobe novej nahrávky a hudobného videa.

Avicii, 26-ročný rodák zo Štokholmu, v ostatných rokoch mohutne rozčeril vlny v hudobnom svete a je známy ako jeden z najlepších svetových dídžejov, remixérov a hudobných producentov. „Značka Volvo Cars, s narastajúcim počtom fanúšikov vo svete, je na vzostupe rovnako ako Avicii. Napadlo nám, že niet lepšieho spôsobu, ako osláviť našu tradíciu a nadšenie pre život ako vzájomnou spoluprácou a vytvorením niečoho mimoriadneho, čo bude odzrkadľovať to, kým sme a na čom nám záleží,“ uviedol Alain Visser, hlavný viceprezident spoločnosti Volvo Car Group pre predaj, marketing a zákaznícke služby. Pre spoluprácu bola zvolená skladba Feeling Good – klasická nahrávka, ktorú pred 50 rokmi nahrala Nina Simone a Aviciiho produkcia jej vdýchla nový život. Švédsky dídžej pridal nové vokály, nákazlivý rytmus a chytľavú melódiu, ktoré nadchli milióny jasajúcich fanúšikov na hudobných festivaloch a v kluboch po celom svete. „Tú skladbu mám rád už veľmi dlho. Je to jedna z najlepších piesní, aké boli kedy napísané. Pre mňa je jednoducho nadčasová,“ uviedol Avicii. „Dlhé roky som veľkým fanúšikom Niny Simone, Etty Jamesovej a podobného druhu hudby. Takže keď som zistil, že práve túto skladbu chce Volvo Cars v hudobnom videu, bol som nadšený a šťastný, že s ňou môžem niečo urobiť. Chcel som vytvoriť niečo nové a zároveň zostať verný originálu,“ dodal Avicii.



Krásne video pre skladbu Feeling Good sa nakrúcalo v Štokholme a na miestach vo Švédsku, ku ktorým má Avicii osobný vzťah, ako je napríklad Österlen, kde zvykol tráviť letné prázdniny so svojou rodinou. „Pre mňa bolo dôležité, aby to, čo budeme spolu robiť, bolo nové a jedinečné, aby to bola dlhodobejšia globálna spolupráca na oboch stranách a aby to bolo vierohodne i tvorivo v súlade s našimi značkami. Všetko, čo vidíte na videu, je verné značke Avicii. Hlavným sloganom spoločnosti Volvo Cars je Nový začiatok, a presne tento motív máme s Volvom spoločný,“ uviedol Ash Pournouri, zakladateľ spoločnosti At Night Management, ktorého vízia a tvorivé vedenie priniesli Aviciimu celosvetové uznanie.
Značka Volvo Cars si od roku 1927, keď bola spoločnosť založená, získala zaslúžené uznanie v oblasti bezpečnosti, kvality a starostlivosti o životné prostredie. V ostatných rokoch automobilka spustila významný proces transformácie značky, ktorý nadväzuje na tieto dôležité hodnoty. Výsledkom je svieži pohľad na to, čo dokáže výrobca luxusných automobilov ponúknuť svojim zákazníkom: jedinečný, na mieru šitý zážitok z vozidla, ktoré aktívne zlepšuje život a zároveň ho chráni. „Keď sme sa púšťali do najvzrušujúcejšieho plánu uvádzania produktov na trh v histórii našej spoločnosti, napadlo nám, že je to ideálna chvíľa na spustenie kampane značky so zameraním na jej podstatu a jedinečnosť. Táto iniciatíva je súčasťou našej novej marketingovej stratégie Volvo Way, ktorú sme nedávno ohlásili. Preto sa kampaň nazýva Nový začiatok. Ide v nej o oslavu toho, kým sme a kým sa snažíme byť. Ide v nej o to, aby ľudia zo svojho života vyťažili maximum,“ dodal na záver Alain Visser.
 


Kto je Avicii
Avicii, vlastným menom Tim Bergling, dosiahol vrchol svojej kariéry v roku 2011 vďaka celosvetovému úspechu skladby Levels, ktorá sa stala tanečným hitom číslo jeden v Spojených štátoch i vo Veľkej Británii a na celom svete sa z nej predali štyri milióny kusov. Na šiestich ďalších územiach obsadila vrchné priečky hitparád, v mnohých ďalších sa umiestnila v prvej desiatke a vyniesla Berglingovi jeho druhú nomináciu na prestížnu cenu Grammy. Nasledovali hity Silhouettes a I Could Be the One (ktorý nahral spolu s holandským dídžejom a hudobným producentom Nickym Romerom) a rok 2012 priniesol aj mohutne propagovaný remix Madonninho hitu Girl Gone Wild. V roku 2013 získal Avicii svoje prvé americké ocenenie American Music Award a svoju prvú cenu MTV Europe Music Award. V roku 2014 Avicii upevnil svoje postavenie na hviezdnom nebi hudobníkov a dídžejov úspešným debutovým albumom True. Album nielenže uspokojil nepokojnú tvorivú potrebu vtedy 25-ročného Švéda posúvať hudobné hranice, ale zároveň odvážne ukázal, ako by mohla vyzerať tanečná hudba, keď zmiešal zemité tóny folku, country a bluegrassu s povznášajúcimi popovými melódiami, funky disco jamom a energickými rytmami hausu. Album True priniesol aj štvornásobne platinový, gitarami nabitý „vypaľovák“ Wake Me Up, ktorý sa v 81 krajinách umiestnil na prvom mieste a stal sa najprehrávanejšou skladbou všetkých čias v službe Spotify – vyše 300 miliónov prehratí – a celosvetovo najvyhľadávanejšou skladbou v hudobnej aplikácii Shazam. Pieseň zároveň získala 2,6 miliardy prehratí a 600 miliónov kombinovaných zobrazení na internetovom videokanáli YouTube.
Na minuloročnom odovzdávaní svetových hudobných cien World Music Awards bol Avicii vyhlásený za Najlepšieho svetového umelca v oblasti elektronickej tanečnej hudby. Skladba Wake Me Up získala titul Najlepšia skladba v oblasti tanečnej a elektronickej hudby na udeľovaní prestížnych hudobných cien Billboard Music Awards a pri udeľovaní rozhlasových hudobných cien iHeartRadio Music Awards ju vyhlásili za Najlepšiu skladbu v oblasti elektronickej tanečnej hudby. Hitparádový úspech zožal Avicii aj s dvoma ďalšími singlami Hey Brother a Addicted To You.
 

- - Inzercia - -